vrijdag 30 januari 2009

Krijg een strakke buik zonder 1 enkele buikspieroefening



Je vraagt je waarschijnlijk af, HOE kan dat? Buikspieroefeningen versterken de buikspieren, de spieren die in de meeste gevallen onder een dikke laag vet verstopt zitten.

Zelf met 1000x crunches per dag zul je nog geen strakke buik krijgen.
Hoe dan wel? Het antwoord is VOEDING. Zonder de juiste voeding, daarmee bedoel ik, de 6 eetmomenten per dag, voldo
ende eiwit, wel complexe koolhydraten en geen snelle suikers, voldoende groente en fruit, geen frisdrank, opletten met alcohol.

Enkel met een juist voedingspatroon, gecombineerd met een goed trainingschema kan je buikvet verbranden, en er ook voor zorgen dat het voorgoed wegblijft! Je denkt misschien: "maar als ik 4 tot 5 keer per week ga sporten, dan mag ik toch wel elke avond mijn glas bier of wijn met versnapering om mezelf te belonen?" Dan ik zeg ik daarop: "Sorry maar dan zal een strakke buik voor jou enkel en alleen een utopie blijven."

Als je dus echt die taille smaller wilt hebben en de buikspieren zichtbaar wil hebben zodat iedereen er jaloers op is, dan moet je toch wel de voeding op nr 1 plaatsen. Als je dit doet, zal het vet van je buik wegsmelten, en wel zonder hiervoor 1 buikspieroefening te hoeven doen. Als je buikvet dan verdwenen is dan kan je door extra oefeningen te doen, je buikspieren sterker maken en een betere vorm geven.



Met sportieve groeten,

Lorenz De Grande

www.fit-life.be

Geen opmerkingen: