maandag 26 april 2010

Een boost voor je vetverbranding

De vorige keer vertelde ik jullie dat extra cardio training (naast de krachttraining) extra calorieën gaat verbranden waardoor je sneller die laatste kilo's vet zal zien verdwijnen om een strakke buik te hebben tegen de zomer. Vandaag vertel ik jullie de 4e stap die ik toepas om het vet op mijn buik te verminderen.




Stap 4


- Naar de zomer toe gebruik ik altijd
groene thee extract, want dit werkt zeer goed voor mij. Groene thee extract heeft een sterke vet verbrandende werking. Bovendien bevat groene thee extract anti-oxidanten die vrije radicalen bestrijden.


- Ik neem heel het jaar door omega 3 vetzuren. Ze vergroten die hoeveelheid vet die je verbrandt. Ze zijn bovendien essentieel voor een goede gezondheid (gewrichten, weerstand, hormoon huishouding, huid, hersenen).

Als je moeite hebt om je buik echt strak te krijgen, probeer dan zeker eens deze 2 voedingssupplementen. Ze zullen je zeker helpen in de strijd om vet te verbranden.



Met sportieve groeten,

Lorenz De Grande

www.fit-life.be

Geen opmerkingen: