zondag 11 april 2010

koolhydraten schrappen

Met nog 3 maanden voor de zomer maanden vlieg ik er terug in om terug volledig scherp te komen, en mijn vet percentage terug naar beneden te brengen. Daarom ga ik een aantal factoren aanpassen in mijn voedingspatroon en training om daadwerkelijk het resultaat te kunnen hebben dat ik echt wil. Jij wil ongetwijfeld ook strand klaar zijn tegen die periode, en daarom zal ik jullie in enkele stappen verklappen wat die geheime aanpassingen nu zijn.

Probeer dit ook eens


Stap 1


De eerste stap die ik onderneem om mijn vet% zo snel mogelijk te laten verminderen is het schrappen van koolhydraten in mijn avondmaal. Ik ga dus enkel nog magere vleessoorten of vis eten met veel groenten, maar zonder rijst, pasta, brood of aardappelen.
Dit alleen kan er al voor zorgen dat je op 4 weken tijd 2kg puur vetweefsel extra verbrandt. Dit komt omdat jou verbranding na 17u-18u 's avonds op een véél lager pitje staat, waardoor je alle koolhydraten zo goed als niet meer zal verbranden, waardoor ze dus zeer gemakkelijk als vet worden opgeslagen rond de buik zone. Als je die koolhydraten dus simpelweg niet meer inneemt ga je automatisch meer vet verbranden.

Doe het, en je zal zien dat het werkt!




Met sportieve groeten,

Lorenz De Grande

www.fit-life.be

Geen opmerkingen: