woensdag 5 mei 2010

Hoeveel vet heb jij al verbrand?

De Transformation Challenge bij Fit-Life is ondertussen 2 weken bezig, en de deelnemers hebben er echt zin in! Iedereen die zich ingeschreven heeft is zeer enthousiast en vastberaden om hun doel te halen tegen 30 Juni.

Mijn vet% is in de laatste 4 weken ook al 3,5% gezakt, waardoor ook mijn doel in zicht komt.

Dit lukt mij enkel en alleen door mij echt aan mijn voedings programma te houden (met uitzondering van 1 smokkeldag in het weekend) en frequent te trainen, en geen enkele training over te slaan(behalve als ik voel dat ik ziek wordt, dan las ik een extra recuperatie dag in).


Hoe zijn jou resultaten tot nu toe met het verbranden van lichaamsvet?


Als je op dit momenteel nog niet gestart bent met een fitness programma of je bent wel al gestart maar je krijgt niet het gewenste resultaat en je wil graag extra hulp met het bereiken van je doelstellingen, dan kan je terecht op
info@fit-life.be of 050 685225.


Met sportieve groeten,


Lorenz De Grande

www.fit-life.be

Geen opmerkingen: